Elin' SJUK

Jahap låg man hemma sjuk, har känt mig hängig hela veckan men trodde det berodde på annat. Kul nu när det snart är jullov också! så typiskt.
Sitter just nu och dricker en "Vitaminwater" som snart kommer börja säljas i sverige. Eftersom mamma jobbar på coca-cola fick hon en provflaska hem. Alla drycker hjälper till inom olika områden och vilken fick mamma? Jo restore(återhämtning) och på etiketten beskrivs det när den ska hjälpa dig:

"äntligen hemma efter en trestegsraket; förfest, vip-kö, efterfest. pompom! fumlar med nycklarna tar en pizzakvart å låsa upp. radiostyrning ut i köket. öppnar kylen. bländas av det skarpa ljuset(stänger fort). somnar med skorna på framför usel sitcom. det är ingen vacker syn. vi vet. för vi har varit där. även väckta av en trummande orch-armé innanför panngloben... idén till den här drycken föddes efter precis en så morgon. den är begåvad med kalium och b-vitamin. släng i dig en flaska när du känner att det behövs. innehållet förvandlar inte orch-armén till sjösjungande alver... men det dämpar iallafall de värsta trumslagen(såvida du inte hånglade upp en lajvare kvällen innan)."

ganska sköön,
Nej nu ska jag ta mig en powernap och försöka få min näsa att kunna andas igen sen blir det Paradise hotel! Har hållt på Catja hela vägen men undrar om inte Rami börjar bli min lilla favorit i smyg!? :O

låten som inte lämnar mitt huvud!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0