Kultråkig lista

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förr?
Förlorat en av mina närmsta vänner

Vart i chock

Vart i skolan på en söndag..

Dumpat min pojkvän och sen tagit tillbaka honom

Vart på bal

Firat alla hjärtans dag

Festat i hopparbacken

Druckit tequila



Blev någon av dina vänner förälder i år?
Nej

Dog någon som stod dig nära?
Therese älsklingen..

Vilka länder besökte du?
Jag besökte Cypern som inte blev så lyckat eftersom jag precis kommit ur min chock och inte ätit på en vecka. Men brun blev jag J


Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
Närheten till mina underbara vänner, det känns som alla har gått skilda vägar, jag saknar att kunna ringa er mitt i natten och be er komma över på tacos..

Vilka datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
17 april jag, therese, emma och jp fiskar upp en cykel på en båttur.

6 juni Sista kvällen med Therese..
2 september, vittnade..



Vad var din största framgång 2009?
Att tänka på vad jag säger, att hata är ett starkt ord, det finns en människa på denna jord som jag hatar men annars finns det ingen anledning att hata..


Största misstaget?
Att lämna festen så tidigt den 6 juni..

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varigt men inget allvarligt

Bästa köpet?
Mina avslutningsskor

Vad spenderade du mest pengar på?

Mat och goodis

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att jag hade mathias vid min sida de svåraste stunderna

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
River flows in You - Yiruma

Never Think – Robert Pattison

Lever min dröm – Lorentz & M.Sakarias

Paper planes – M.I.A

Hope and glory acoustic – Måns Zelmerlöw

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

I början av året var jag glad, riktigt glad. Jag hade roligt och älskade mina vänner och min pojkvän.
Sen dog Therese och allt blev skit..


Vad önskar du att du gjort mer? 
Pluggat matte,

Vad önskar du att du gjort mindre?
Lyssnat på skitsnack

Blev du kär i år?
var redan kär,

Hur många förhållanden?
1 Mathias


Favoritprogram på tv?
Haha säger som jp paradise hotel och mammas pojkar!

bästa boken du läste i år?
twilight och svenne var de ända jag läste

Största musikaliska upptäckten?
kings of leon

Något du önskade dig och fick?
massor med kärlek

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var med Mathias

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Få börja om från dagen innan valborg och ändra en massor av händelser.  

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Vem tror du att du är?

Vad fick dig att må bra?
Godis, mamma, mathias, bästa vänner.

Vem/vilka saknar du?
Therese, plastmamma..

De bästa nya människorna du träffade?
Emma, jp, Sofia,

Årets sötaste?
Moppe

Årets hetaste?
hm..

Årets största kärlek?
Mathias

Årets besvikelse?
att börja gymnasiet..

Årets bästa?
Falun09

Årets snällaste?
Therese Johansson Rojo, man kunde aldrig hitta en snällare själ..


Kommentarer
Postat av: ina

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?

Närheten till mina underbara vänner, det känns som alla har gått skilda vägar, jag saknar att kunna ringa er mitt i natten och be er komma över på tacos..



-vi får ses oftare!



2009-12-31 @ 19:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0